Kalendarze książkowe obok dnia miesiąca mają także miejsce na notatki. Jest to dodatkowa funkcja, która pomaga zaplanować harmonogram dnia. Jak najkorzystniej zaprojektować kalendarz dla Twojej firmy? Obrazek powinien pokazywać, czym zajmuje się firma (branża). Przedstawiać pozytywne emocje, ażeby wzbudzać zaufanie w gronie klientów. Usługi, jakie firma oferuje, trzeba wymienić od myślników w dolnym rogu zdjęcia (przód kalendarza w schemacie A6). Tak, ażeby nie zasłaniały grafiki. Czcionka może być w formie graficznej na przykład. napisana lakierem do paznokci (salon kosmetyczny). Numer telefonu lub adres email także musi zostać umieszczony. Kontakt zostanie zachowany w sytuacji, gdy klient będzie poza domem. Wystarczy poprosić znajomego o skorzystanie z komórki, wykręcić numer i wszystko uda się załatwić. Gdziekolwiek jest. Zyskujesz szanse, że klient wybierze Twoją firmę. W pewnych przypadkach klienci omijają punkty usługowe ze względu na niekompetentną albo niemiłą obsługę. Skryte osoby również nie są mile widziane jako pracownicy firmy, dla których kontakt z klientem to podstawa. Zadaniem firmy, która ma kontakt z klientem, jest zdobycie zaufania. Jak to należy zrobić? Dobrym pomysłem jest przekazanie wartościowych porad w skróconej formie. W każdym miesiącu. W ten sposób pokażemy, że jesteśmy profesjonalistami/fachowcami w danej kategorii. Ludzie korzystający z usług Twojej firmy zrozumieją, że nie liczy się jedynie zysk. Próbujesz pomóc. Do każdego klienta stosowane jest indywidualne podejście. Zalety zastosowania kalendarza jako formy promocji. Kalendarze w schemacie A6 zajmują niewiele miejsca, dlatego łatwo mieszczą się w torbie. Wąska budowa daje możliwość wyjęcie go jednym ruchem. W każdym momencie, gdy klient sięgnie po kalendarz kieszonkowy, przypomni sobie o Twojej firmie. Szczególnie osoby, które mają pamięć wzrokową. Zastanowi się nad skorzystaniem z usługi.
Zobacz: zobacz kto oferuje kalendarze kieszonkowe